Μαθητικές εργασίες.

15/04/2016

Πρόσφυγες.

κατάλογοςΠρόσφυγας ονομάζεται σύμφωνα με τη σύμβαση της Γενεύης  κάθε άνθρωπος που βρίσκεται έξω απο το κράτος του οποίου είναι πολίτης εξ’αιτίας δικαιολογημένου φόβου ότι θα υποστεί διωγμούς λόγω της φυλής, της θρησκείας της εθνικότητας ή ακόμη της ιδιότητας του μέλους μια ιδιαίτερης κοινωνικής ομάδας, των πολιτικών του απόψεων και επιπλέον του είναι αδύνατο να εξασφαλίσει προστασία απο τη χώρα του. Μέχρι να του αναγνωρισθεί νομικά η ιδιότητα του πρόσφυγα απο μια χώρα, ένας άνθρωπος μπορεί να βρίσκεται το καθεστώς του αιτούντος άσυλο .Συνήθως η αδυναμία εξασφάλισης προστασίας είναι αποτέλεσμα πολέμου, ωστόσο ο παραπάνω ορισμός αποκλείει τους πρόσφυγες λόγω φυσικών καταστροφών.Μια άλλη κατηγορία ανθρώπων που ονομάζονται πρόσφυγες και δεν περιλαμβάνονται στον παραπάνω ορισμό είναι όσοι ομαδικά εγκαθίστανται σε άλλη περιοχή αλλά εντός της χώρας λόγω φυσικών καταστροφών είτε για λόγους πάνω απο τις δυνάμεις τους και ονομάζονται εσωτερικοί πρόσφυγες.

imagesΟ ορισμός του πρόσφυγα έχει επεκταθεί στην πρακτική του ΟΗΕ και στους απογόνους προσφύγων σε δύο ειδικές περιπτώσεις:τους Παλαιστινίους πρόσφυγες και αυτούς της Δυτικής Σαχάρας. Αυτή τη στιγμή ο ΟΗΕ  δεν θεωρεί ότι η ιδιότητα του πρόσφυγα είναι κληρονομική για οποιαδήποτε άλλη ομάδα ανθρώπων. Στο τέλος του 2014 υπολογίζεται ότι υπήρχαν περίπου 19,5 εκατομμύρια πρόσφυγες σε όλο τον κόσμο και 14,4 υπο την ευθύνη της UNRWA, αριθμός αυξημένος συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια δυστυχώς. Εδώ πρέπει να υπολογίσουμε και τους πρόσφυγες απο τον καταστροφικό πόλεμο στη Συρία που ο αριθμός τους ξεπερνά το 3,5 εκατομμύρια. Το προσφυγικό ζήτημα αναμφίβολα αποτελεί ένα απο τα μεγαλύτερα σύγχρονα προβλήματα της κοινωνίας μας και θα έχει αντίκτυπο στην εξέλιξη πολλών χωρών, ειδικά στην Ευρώπη.

Άντζελα Ράμα, Ζαντήγιε Κέρτσι.

 

 

8/04/2016

SAM_0413

Οι μαθητές της Ά τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους Κυρίας Ελένης Σαμακοβλή, παίρνοντας ιδέες απο σχετικό μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας κατασκεύασαν απο πλαστικά μπουκάλια πολύχρωαμ καραβάκια. Τα έκοψαν, τα χρωμάτισαν και τα συναρμολόγησαν.Σας παρουσιάζουμε τα έργα τους για τα οποία οι μικροί μαθητές δείχνουν πολύ υπερήφανοι. Δεν παραλείπουμε την ενεργό συμμετοχή της εκπαιδευτικού Κυρίας Νικολέτας Μοσχοβίτου η οποία σαν ειδική βοηθός στηρίζει όλες τις δράσεις της τάξης.

SAM_0418 Οι μαθητές της Ά τάξης συνεχίζοντας την καταγραφή των καλλιτεχνικών τους ικανοτήτων και θέλοντας να αποτυπώσουν το ανοιξιάτικο κλίμα των ημερών, σχεδίασαν, ζωγράφισαν και τοποθέτησαν σε μια γωνιά της τάξης τους τα πρώτα χελιδόνια που έφτασαν στην πόλη μας.

SAM_0417Έφτιαξαν λοιπόν μια όμορφη γωνιά που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε απο μια ανοιξιάτικη εικόνα στη πόλη μας η οποία βοηθά τους μαθητές να ξεχάσουν τη βαρυχειμωνιά που πέρασε και να προετοιμαστούν για τις χαρές του καλοκαιριού, χαρείτε μαζί τους.

SAM_0415

8/04/2016

20160405_134939

Ο περίπατος στη θάλασσα έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς μαθητές να αναδείξουν το ταλέντο τους αλλά και τις δεξιότητές τους. Ανάμεσά τους η Εβελίνα, η Θεοδώρα, η Μαρία, η Πάολα με χρώματα και λίγα κοχύλια σας παρουσιάζουν τα επιτεύγματά τους, πολλά μπράβο στα παιδιά.

20160405_134851

20160405_135012

31/03/2016 

Ποίημα με θέμα ”Μυρωδιές της Άνοιξης” της μαθήτριας της Ε΄τάξης Ελένης Σαρρή.

Φθινόπωρο, χειμώνας,πάνε τώρα αυτά Άνοιξη μυρίζει και καλοκαιριά.

Στους κήπους ανθισμένα λουλούδια και φυτά, κάθονται και λιάζονται όπως καισ την ακρογυαλιά.

Φεύγουν οι αμυγδαλιές έρχονται οι πασχαλιές, δεν γερνάνε οι ελιές μεγαλώνουν με τροφές που αυτές είναι νερό που πολύ εγά αγαπώ.

Ο χειμώνας έχει ωραία πανσεδάκια και λοιπά, αλλά η άνοιξη πιο ωραία είναι ρε παιδιά, έχει παο όλα τα φυτά.

Μπαίνει το καλοκαιράκι με τα παγωτά, και όλα τα παιδιά, με τα κοντομάνικα παίζουν χαρωπά.

Αρκετοί μαθητές εμπνεύστηκαν απο τη χθεσινή ημέρα που ήταν αφιερωμένη στη ποίηση. Σας παρουσιάζουμε μικρά δείγματα απο τα ποιηματάκια που σκαρφίστηκαν οι μικροί μαθητές και ίσως μια μέρα διάσημοι ποιητές.

  1. Η ειρήνη των παιδιών  απο την Οξάνα Ιμπραχιμάι της Γ΄τάξης.

           Η ειρήνη βρε παιδιά ας ξαναέρθει ξανά

          να πάει σε θάλασσες και βουνά

             με πολύ χαρά.

2. Το καράβι απο τη Σοφία Τσιαμούρα της Γ΄τάξης

   Σ’ ένα καράβι θέλω να μπω,να ταξιδεύω να ονειρευτώ

στη θάλασσα να αρμενίζω και τα δελφίνια να αγγίζω

μαζί να κολυμπάμε, στο κόσμο του βυθού να πάμε

με ψάρια με καβούρια και με αχινούς

να δω τις ομορφιές που δεν χωράει ο νούς

3. Η Κυρία Ραφαέλα απο τη Μαρκέλα Παπαπαναγιώτου Δ΄τάξη

Η Κυρία Ραφαέλα που είναι πολύ καλή κοπέλα

βοηθάει τα παιδάκια να μάθουν λίγα πραγματάκια.

Είναι όμορφη, ψηλή και πολύ χαρισματική

έχει όμορφα ματάκια να κοιτάει τα παιδάκια

4. Η Κυρία Ραφαέλα απο τη Μαρία-Γεωργία Σταθοπούλου Δ΄τάξη

Η Κυρία Ραφαέλα είναι γλυκιά και όπου περνά τα βλέματα τραβά

Η κυρία Ραφαέλα είναι καλή και όλα τα παιδιά βοηθεί

Είναι όμοφη,καλή και πολύ ευγενική, έχει όμορφα μαλλιά και χορεύει πιο καλά.